پرسش مهر 16

پرسش مهر 16

با سلام من مجید رجبی هستم این وب رو برای پاسخ به سوال ریاست جمهوری (پرسش مهر 16) نوشتم امیدوارم مورد پسند مسئولان گرامی قرار گرفته باشد.
پرسش مهر 16

پرسش مهر 16

با سلام من مجید رجبی هستم این وب رو برای پاسخ به سوال ریاست جمهوری (پرسش مهر 16) نوشتم امیدوارم مورد پسند مسئولان گرامی قرار گرفته باشد.

سال آینده مرحله دوم اجرای برجام آغاز می شود

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: پس از تصویب برجام، در سال 95 مرحله دوم اجرای آن، شامل ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم آغاز می شود.
 
به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمود واعظی در مراسم افتتاح یک هزار و 375 پروژه استان اصفهان و 904 واحد مسکن مهر شهرستان شهرضا که در سالن مدیریت بحران این شهرستان برگزار شد، عنوان داشت: مرحله اول اجرای برجام با حمایت های مردم، رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های تیم دیپلماسی کشور به اتمام رسید...
  

وی تصریح کرد: در مرحله اول برجام دروازه های کشور به روز جهان با رشد و مناسبات جهانی آغاز شد و روند بهتری به خود گرفت.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اضافه کرد: در مراحل تصویب برجام و مذاکرات هسته ای، مردم با دولت همراهی کردند و اجزاه دادند اعضاء تیم مذاکره کننده با طمأنینه و آرامش، به رایزنی با طرف های مذاکره کننده بپردازند.
واعظی تأکید کرد: تصویب برجام در واقع پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده است و گروه محدودی نمی توانند این پیروزی را خدشه دار کنند و اجازه نمی دهیم از دستاورد بزرگ ملی دست خوش بازی های سیاسی دوران انتخابات این عده شود.
وی عنوان داشت: در دوران پسا برجام، در سال 95، برنامه جامع اقدام مشترک ملی در حل مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم و به ویژه حل مشکل بیکاری جوانان در دستور کار دولت قرار دارد.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تأکید کرد: دولت با توام توان به دنبال حل مشکلات مردم است، دولت یازدهم مصمم است وعده های انتخاباتی خود و حتی وعده های عملی نشده دولت های قبل را اجرا کند.
واعظی تصریح کرد: امروز یک هزار و 375 پروژه به ارزش 16 هزار میلیارد ریال در سطح استان اصفهان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد که نشان از دقت، پیگیری و تلاش مسئولان استانی و ملی دارد.
وی اذعان داشت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم، پروژه های نیمه تمام و بدون برنامه ریزی مسکن مهر، معضل بزرگی برای این دولت بود، اما دولت یازدهم با تلاش مضاعف این معضل را به یک فرصت تبدیل کرد تا جایی که در خردادماه سال آینده فاز سوم و نهایی این پروژه ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.