پرسش مهر 16

پرسش مهر 16

با سلام من مجید رجبی هستم این وب رو برای پاسخ به سوال ریاست جمهوری (پرسش مهر 16) نوشتم امیدوارم مورد پسند مسئولان گرامی قرار گرفته باشد.
پرسش مهر 16

پرسش مهر 16

با سلام من مجید رجبی هستم این وب رو برای پاسخ به سوال ریاست جمهوری (پرسش مهر 16) نوشتم امیدوارم مورد پسند مسئولان گرامی قرار گرفته باشد.

کاهش وابستگی به نفت تضمین کننده منافع اقتصادی است


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: کاهش وابستگی به نفت و توجه به تولیدات داخلی تضمین کننده منافع اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، بهرام نصراللهی زاده، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران اظهار کرد: توجه به تولید و کاهش وابستگی به نفت به نفع منافع اقتصادی است...

  

وی افزود: امروز در حالی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که شاهد موفقیت بزرگ دولت در سیاست خارجی و به فرجام رسیدن برجام هستیم و این افتخار تداوم عزت آفرینی سرداران و رزمندگان عرصه‌های ایثار و مقاومت در برابر دشمنان است که در جنگ و دفاع ازکشور افتخار و بزرگی نصیب ایران اسلامی کردند.

نصراللهی‌زاده تصریح کرد: ما به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا با کاهش تصدی‌گری دولت و کارآمد کردن آن، بخش های اقتصادی را فعال کنیم و خوشبختانه با توجه به سرآمد بودن علمی و وجود نیروهای توانمند، پتانسل این کار را داریم.

وی ادامه داد: برای داشتن اقتصادی پویا، بایستی ضمن کاستن از حجم دولت به سمت خصوصی سازی و تولید ثروت به معنای واقعی رفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، شناسایی ظرفیت‌ها و مشخص کردن آنها به عنوان برنامه راهبردی و در عین حال عملیاتی که بتواند درآمدهای دولتی رونق دهنده آن باشد را امری ضروری دانست.

وی در ادامه به ظرفیت‌های کشاورزی استان اشاره و بیان کرد: علیرغم اینکه سهم هر بهره‌بردار کامیارانی سه هکتار به ازای هر 10 هکتار سهم استان است اما میزان بهره وری در این شهرستان سه برابر است و این ناشی از توانمندی و استفاده بهینه از منابع موجود در این شهرستان است.

نصراللهی زاده در پایان خاطرنشان کرد: به صورت جدی به دنبال منابع بوده و از سرمایه گذاری در بخش های مختلف استقبال می کنیم تا بتوانیم زمینه شکوفایی اقتصادی و تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.