پرسش مهر 16

پرسش مهر 16

با سلام من مجید رجبی هستم این وب رو برای پاسخ به سوال ریاست جمهوری (پرسش مهر 16) نوشتم امیدوارم مورد پسند مسئولان گرامی قرار گرفته باشد.
پرسش مهر 16

پرسش مهر 16

با سلام من مجید رجبی هستم این وب رو برای پاسخ به سوال ریاست جمهوری (پرسش مهر 16) نوشتم امیدوارم مورد پسند مسئولان گرامی قرار گرفته باشد.

عراقچی: ۳ هفته دیگر اجرایی شدن برجام اعلام می‌شود

عراقچی: 3 هفته دیگر اجرایی شدن برجام اعلام می‌شود

عباس عراقچی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد روند اجرایی شدن برجام اظهار کرد: در حال حاضر جلسه شورای حکام از یک ساعت پیش آغاز شده و در جریان است و آمانو مجدداً گزارشی را که ارائه کرده بود را تکرار کرد که البته سعی کرد گزارشی فنی، حرفه‌ای و بی‌طرفانه ارائه دهد...

  

وی افزود: در جمع‌بندی ارائه شده هر خواننده و ناظر منصفی قضاوت می‌کند که گزارش تأیید بر برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران است و هیچ موارد انحرافی نیست و در واقع همه اتهامات گذشته را باطل می‌کند.

عراقچی اظهار کرد: البته در گزارش اشاره شده برخی فعالیت‌ها در قبل از سال ۲۰۰۳ بوده اما از حد مطالعه فراتر نرفته که ما این را هم قبول نداریم و دلایل خودمان را ارائه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که به من اطلاع دادند آلمان به نمایندگی از گروه ۱+۵ قطعنامه را ارائه کرده و بعد از آلمان هم ۳۷ کشور ثبت‌نام کرده‌اند تا بیانیه خود را ارائه کنند و در آخر هم نماینده جمهوری اسلامی ایران بیانیه خود را قرائت خواهد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.